.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش رئیس یک دانشگاه برای استمرار ریاست در دولت جدید
شمال نیوز: این اتفاق در حالی است که در همین روزها و ماه‌های اخیر، برخی مقامات دولت فعلی به عضویت هیات علمی این دانشگاه در آمده‌اند و مدافع اصلی این اقدامات نیز وی بوده است.

شمال نیوز: رئیس یکی از دانشگاه های مهم پایتخت، تلاش وسیعی را برای باقی ‌ماندن در سمت خود آغاز کرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از جهان، وی که از حدود نیمه دوم سال 89 این سمت را به‌دست آورده است، در دوران انتخابات متمایل به علی‌اکبر ولایتی و سعید جلیلی بود، اما این روزها در محافل مختلف مدعی رای دادن به حسن روحانی شده است!

وی حتی در تلاش برای تثبیت خود، با رئیس اسبق دانشگاه در دوره اصلاحات و از اعضای جبهه مشارکت دیدار کرده و با تاکید بر رای دادن به رئیس‌جمهور منتخب، بررسی شرایط نحوه استمرار ریاست خود را تعقیب کرده است.

این اتفاق در حالی است که در همین روزها و ماه‌های اخیر، برخی مقامات دولت فعلی به عضویت هیات علمی این دانشگاه در آمده‌اند و مدافع اصلی این اقدامات نیز وی بوده است. شایعه تغییر این رئیس دانشگاه در اواخر سال گذشته بر سر زبان‌ها افتاده بود که محقق نشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 تير 1392
شمال نیوز
چرا اینقدر مبهم می گی؟؟؟؟
آخه تو که جرأت نداری حتی اسم شهرش رو بیاری چرا بی خود شلوغ می کنی.
نا شناس 26 تير 1392
خيلي از مديران ادارات و سازمانهاي و كارخانه ها هم اداي راي به آقاي روحاني دارند واقعا پست و جايگاه ارزش اينهمه دورويي رو داره
علی 26 تير 1392
ظاهرا فکر کرده میتونه با این کارهای درخشانی که برای کارکنان انجام داده / که نداده حتی مطالبات قانونی کارکنان را نپرداخته و نقض قانون کرده شاید بتونه موفق بشه که انشاءاله نمیشه
رضایی از ساری 26 تير 1392
در استان مازندران نیز برخی از روسای دانشگاه ها دست به اقدامات مشابه زده اند و با وجود عضویت و فعالیت در ستاد سایر کاندیدها از جمله دکتر جلیلی که تفاوت برنامه ای و محوری 180 درجه ای با اصول دولت تدبیر و امید داشتند در صدد ابقای خود هستند که این احتمالا نشات گرفته از روحیه ی خدمت گذاری آنان است؟؟!؟!؟!؟؟!؟!!!!!!!!
نا شناس 26 تير 1392
ملاک ابقاء یا تغییر مسئولین باید شایستگی و عملکرد آنها باشد نه رای دادن یا ندادن به اشخاص.
ramin 30 تير 1392
وقتی که در محیط مقدس دانشگاه تبعیض و بیعدالتی بین کارمندان بیداد میکند و به آه ناله آنها کسی ارزشی قائلی نیست!وقتی که مرخصی اجباری میشود وقتی که اضافه کاری و کارانه و ماموریت اختصاص به نزدیکان آقا رئیس دارد وقتی محیط مقدس دانشگاه جولانگاه چهره های سیاسی استان برای استاندار استاندار استاندار شدن است سکوت غمبار و نا امیدی در ذهن همگان نعره میکشد وای انسان چقدر مغرور و حریص ...... .آیا معلم واقعی چنین تعریف میشود؟یا...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.